A kosár üres.
Ahogy már többször is említettük, egy jó promóciós ajándék egyik legfőbb jellemzője, hogy használható legyen. Ez különösen igaz a promóciós pólók esetében, amelyek az ajándékok széles választékának egyik legnépszerűbb meghatározói. Ön is biztos kapott már olyan pólót, amely már az első pár mosás után elvesztette a formáját vagy a színét. Az a póló nem érte el a kívánt hatás, sőt még a cég hírnevét is veszélyeztethette. Ezért nagyon fontos, hogy felismerjük és különbséget tudjunk tenni jó és rossz minőségű pólók között. Összeszedtünk pár hasznos információt, amely segítheti önt a megfelelő póló kiválasztásában promóciós kampányához.
Póló anyaga:
Legtöbb esetben a 100% pamut a legjobb választás. Ez természetes anyag, kényelmes viselet, könnyű mosni és kezelni. Azonban pamut és pamut között is van különbség.
Először is nézzük meg a póló súlyát, amelyet GSM-ben (gramm per négyzetméter) mérnek. Ez lényegében az agyag sűrűségét mutatja egy négyzetméterre. A következő kérdés, hogy mi is az ideális sűrűség. Véleményünk szerint ez 150 és 180 GSM között van. Bármely termék, ami ennél kisebb, az túl vékony, és sokkal rövidebb idő alatt elviselődik, sőt mosás közben az alakját is elveszítheti. Másrészről, 180 GSM-nél nagyobb pólóban melegebb napokon az ember biztos izzadni fog, amely nagyon kényelmetlenné teheti a viselését. Az anyag sűrűségének növekedésével nő az ára is, ezért a 150-155 GSM-el rendelkező pólókat tömeges promóciós kampányokra, míg a 160-180 GSM-es pólókat munkaruházatnak, egyedi viseletnek, vagy egy kisebb közönség megcélozására ajánljuk. Ezen kívül a hímzéshez is a 160 GSM a minimum sűrűség. Végül, fontos megemlíteni, hogy a festés is növeli a póló súlyát, így egy fehér póló mindig kicsit könnyebb, mint egy színes.
Azonban a sűrűség nem minden. Biztos mindenki észrevette, hogy egyes pólók sokkal puhábbak a bőrön, amely a pamutszálak feldolgozásának közvetlen következménye. Az átlagos pamut puha növényi rostszálakból készül, amit a gyapot gubóból nyernek. Ezeket a pamutrost szálakat összetekerik, ebből nyerik a fonalat, amelyeket anyaggá fonnak. Ebből a fajta pamutból készül a 100%-ban pamut vagy 60% pamut/ 40% műszálas póló.
Kicsit eltérő módszerrel készül a „kör-fonott” pamut anyag. Ugyanazt a pamutrost szálat használják, azonban itt a fonál úgy készül, hogy a szálakat folyamatos összetekeréssel egyre vékonyítják, amellyel egy nagyon vékony pamutfonalat kapnak. A tekerés száma határozza meg hogy mennyire puha lesz a fonal. Sok esetben ezt feltűntetik az anyagösszetételnél, mint a fonal átmérője. Minél kisebb a szám, annál vastagabb a fonál. Minél magasabb ez a szám, annál vékonyabb és puhább, hiszen többször volt megtekerve.
Ezek a pamut pólók általában vékonyabbak, mint a vastagabb fonállal készült pólók, azonban tartósabbak és puhábbak, ami kényelmesebb viseletté teszi őket. Tapasztalataink szerint a nyomtatni is jobb ezekre a prémium minőség pamut pólókra, sőt az élettartamuk is jóval hosszabb. Általában drágábbak, de a minőség kompenzálja az árkülönbséget. Az, hogy a pamutszállak összemennek, normális dolog. Régen valóban célszerű volt pamut pólóból egy mérettel nagyobbat venni, mert az első mosás során a pamutszál összement. Ma már azonban egyáltalán nincs erre szükség, mivel olyan technikát használnak,amely előkezeli az anyagot és minimumra csökkenti annak lehetőségét , hogy az anyag összemenjen.
A szálak még mindig összemennek, azonban ez alig észrevehető. Ehhez azonban be kell tartani a mosási és szárítási feltételeket, amelyeket a póló címkéjén feltűntetnek. A bejegyzés elején azt állítottuk, hogy a pamut póló a legjobb választás promóciós pólók esetében, azonban be kell vallanunk, hogy a szintetikus anyagok is egyre kényelmesebb viseletet képviselnek. Sport ruházatok általában gyorsan száradó műszálas anyagból készülnek, változó arányban tartalmazva műszálat és elasztánt. Ezek a pólók nagyon erősek, azonban nem ragadnak az ember bőréhez, amikor izzad. Mi több, egyre többen engedhetik meg maguknak, különösen a szublimációs festéket használó nyomtatási technikával előállított termékeket, amely széles színválasztékkal bír megfizethető áron.
Végül a legfontosabb! Mielőtt bármilyen pólót vásárolna, győződjön meg róla, hogy a OEKO-TEX® Standard 100 –nak megfelelően voltak gyártva. Ez a szabályozás biztosítja, hogy az anyag, amiből a póló készült nem tartalmaz egészségre káros összetevőt.
Mitől is lesz jó egy póló?
A jó promóciós póló négyrétegű gallérral, a nyakon és a vállon megerősített és fedőzött varrással, illetve levart újvégekkel és oldalvarrással rendelkezik. Ez az elméleti követelmény, gyakorlatban azonban a promóciós kampány költségvetése határozza meg a minőséget.
Tapasztalataink alapján azonban biztosan állíthatjuk, hogy a forgalomban lévő promóciós pólók nagy része nem rendelkezik négyrétegű gallérral, legtöbb esetben csak kétrétegűek. A varrás sokszor nincs lefedőzve, és az oldalvarrások sem megfelelőek. Mi több sok vásárlónak a limitált költségvetés miatt kompromisszumokat kell kötni, hogy a promóciós kampány a kitűzött célokat szolgálja. A cégünk azonban teljes mértekben arra törekszik, hogy együttműködve közösen találjunk megoldást és segítsük vevőinket a maximális haszon elérése érdekében.
Végül, a legújabb szolgáltatásunk, hogy az általános címke helyett, egyedivel lássuk el a pólókat, amelyet a gyártó biztosít. Ezeken fel van tűntetve a vevő márkája, póló mérete és a kezelési útmutató, amely egyediséget ad a pólónak és még hatékonyabbá teszi a márkaterméket. Az egyedi címkézés általában nagyon olcsó, így élvezheti az előnyeit. Az oldalunkon jelölve vannak azok a pólók, amelyek kérhetők egyedi címkével.
Dilemma a mérettel
A méret tekintetében teljes a káosz, hiszen a világ különböző részein a gyártók különböző méretezéseket használnak.
Leggyakrabban használt méretezés: S, M, L, XL and XXL, a legkisebbtől a legnagyobbik. Azonban a modell tényleges mérete teljes mértékben a gyártótól függ. Ezért azt javasoljuk, mindig kérjen termékmintát, próbálja fel, vagy legalább csak nézze meg a pontos méretleírást, és csak utána döntsön. Ez a póló minőségének értékelésében is segítheti. Általánosságban azt mondhatjuk, hogy az amerikai méretezés nagyobb, mint az európai.
Ajánlatunk: 25 éves szakmai tapasztalattal a promóciós pólók eladásában, nyomtatásában és hímzésében teljes magabiztossággal ajálhatjuk a cégünket. Garantálni tudjuk, hogy akik a mi pólóinkat kapják pozitívan fognak reagálni. Férfi promóciós termékekhez Braco, míg a nőihez Bali pólókat használunk, amennyiben pedig sport pólót keresne, a Montecarlo termékeit. Rengetek olyan megfelelő póló található a piacon, amelyek a bejegyzésben tárgyalt tulajdonsággal rendelkeznek, így biztosan fel tudja ismerni őket. Nyűgözze le vásárlóit, partnereit egy minőségi promóciós pólóval.
Ha azonban még mindig bizonytalan hogy a promóciós póló valóban jó ötlet, olvassa el következő bejegyzésünket.